2014-01-23

PARIS T-SHIRT


 Today I've recived package from #sheinside and I couldn't stop myself to make some pictures... I bought pink dress and this cool "paris" t-shirt - I'm thrilled, both suits me perfectly and looks gorgeous! Thanx #sheinside!
One more new thing from courier - BaByliss PRO ( model:BAB2071) hair straightener with curl option...not tried yet. In next post I'll tell you my opinion about it, till now I had philips and I'm not satisfied. I hope this will be ok, it had good reviews. 
It was awesome day with so many presents :D
Have a nice evening guys - xoxo. 

Dzisiaj dotarła do mnie paczka od #sheinside i nie mogłam się powstrzymać przed zrobieniem paru zdjęć... Zamówiłam różową sukienkę i ten fajny siatkowy t-shirt - wszystko pasuje idealnie i wygląda bosko! Dzięki #sheinside!
Kurier przyniósł mi jeszcze coś - prostownicę z opcją kręcenia BaByliss PRO (model:BAB2071)... trochę późno ją dostałam, więc jeszcze nie wypróbowana. Za to w następnym poście wyrażę swoją opinię na jej temat! Do tej pory używałam taniego Philipsa i nie byłam zadowolona. Mam nadzieję, że to cudo mnie nie zawiedzie, przed zakupem naczytałam się opini i większość była pozytywna... 
Ach, taki dzisiaj był piękny dzień, tyle prezentów :D
Życzę wszystkim miłego wieczoru - buziaki.



 t-shirt - sheinside.com / pants - NN second hand / shoes - reserved

3 comments:

  1. Amazing post, I love the shirt...would you like to follow each other on Bloglovin? follow me and leave a comment on my blog and i shall surely be following you back

    www.withinmystyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. This t-shirt is awesome! And I love how you paired it, very nice :)
    x
    http://www.snowwhiteinwonderland.com/

    ReplyDelete
  3. Sorry to all you guys who left comment under this post - I've tested new comment system and it did't work well for me. I lost many of your nice comments :<

    Przepraszam osoby które poświęciły czas i zostawiły komentarz pod tym postem - testowałam nowy system komentarzy, który niestety w moim przypadku się nie sprawdził... Większość komentarzy z pod tego posta przepadła :<

    ReplyDelete

Thank YOU for reading, commenting and thanks to all the people who have joined me <3

Dziękuję za wszystkie komentarze, poświęcony czas i obserwację <3