2013-09-21

NEW IN



I know that it's still early autumn, but I think that is the best time to buy winter jacket. In stores are available all sizes and a lot of different models, later I have always problem: when I love the model I can't get the right size, or model which I liked is sold out - it's better to start earlier :)
I also bought very simple leather looking skirt - it will make nice base to many sets and the longer back looks great! 

Wiem, że jest dopiero wczesna jesień, ale uważam, że jest to najlepszy czas na zakup zimowej kurtki lub płaszcza. Teraz w sklepach jest największy wybór modeli i rozmiarów, a im bliżej zimy tym trudniej będzie znaleźć coś co nam odpowiada. Ja mam zawsze wtedy problem: jak jest fajny model to nie ma mojego rozmiaru, albo płaszcz który mi się podobał już jest sprzedany - lepiej jednak zacząć rozglądać się wcześniej :) Kupiłam też bardzo prostą czarną skóropodobną spódnicę - będzie ona fajną bazą do wielu strojów i super, że z tyłu jest dłuższa!









 kurtka, spódnica - H&M, bluzka - sheinside.com, buty - ibucik.pl
jacket, skirt - H&M, shirt- sheinside.com, buty - ibucik.pl

4 comments:

Thank YOU for reading, commenting and thanks to all the people who have joined me <3

Dziękuję za wszystkie komentarze, poświęcony czas i obserwację <3