2013-03-08

I WAS SHOPPING!



Wczoraj byłam na zakupach :)) Oczywiście odwiedziłam House'a - bo do niedzieli można tam kupować ze zniżką 30%, wystarczy wejść na stronę:
Kliknąć przycisk Lubię to!, zalogować się na swój profil FB...no i drukujemy kupon :)
Ja w House kupiłam niebiesko - czarna sukienkę z nadrukiem i dodatki, czyli łańcuszki na szyję, bransoletkę i gumkę do włosów z kolcami oraz okulary.
Zaszłam też do mojego ulubionego lokalnego sklepiku z ubraniami i kupiłam koszulkę z wilkiem + czarną koszulę w tygrysy (wiem, że idzie lato i powinnam kupować rzeczy w jaśniejszych kolorach...ale cóż spodobała mi się...).







Niestety po ostatnich wakacjach nie przetrwały żadne z moich okularów przeciwsłonecznych - albo zostały zagubione,albo ktoś na nie usiadł... dlatego tak się cieszę się z nowych!
Miłego dnia :))

Blue dress and accessories - House
black blouse and T-shirt - local store

No comments:

Post a Comment

Thank YOU for reading, commenting and thanks to all the people who have joined me <3

Dziękuję za wszystkie komentarze, poświęcony czas i obserwację <3