2013-11-17

LIKE A DRESS


Today I wear balck and white Coco Chanel favourite pattern. It would look great also in other coloristic versions as white with yellow, green, or red. Well, I didn't came across anything interesting in a different color. But my "two-piece dress" can be divided into a blouse and skirt, and be wearing in many different ways - practical :) Blouse has a finer pattern than the skirt, but still they look great together.

Dzisiaj czarno-biało. Podobnie jak Coco Chanel uwielbiam pepitkę. Tak sobie myślę, że wzorek fajnie by wyglądał w wersji np. granatowo-białej, zielono-białej, albo takiej patriotycznej biało-czerwonej :) No cóż nie natknęłam się na nic ciekawego w innej kolorystyce. Za to moją " dwuczęściową sukienkę" mogę podzielić na bluzkę i spódnicę i nosić na wiele różnych sposobów - praktycznie :) Bluzka ma drobniejszy wzór niż spódnica, ale wcale to nie przeszkadza i razem wyglądają super.






8 comments:

  1. Byłam przekonana, że to sukienka! :) wyglądasz świetnie

    ReplyDelete
  2. Piękna ta sukienka. Plus masz bardzo ładną fryzurę. :)
    Miłego dnia, DaisyLine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki - fryzurka miała być trochę dłuższa, ale nie wyszło...za to twoja mi się podoba ;)

      Delete
  3. cudna sukienka ;)
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. wygląda jak sukienka:) zazdroszczę Ci tej bluzeczki i spódniczki ;)

    ReplyDelete
  5. ja także myślałam, że to sukienka :) przepięknie w niej wyglądasz :))) p.s. bardzo ładna fryzura :)

    ReplyDelete
  6. "Świetna sukienka" napisałabym, gdybyś nie napisała, że to spódniczka i bluzka. Świetne i bardzo praktyczne, a Ty wyglądasz w tym pięknie :)

    ReplyDelete

Thank YOU for reading, commenting and thanks to all the people who have joined me <3

Dziękuję za wszystkie komentarze, poświęcony czas i obserwację <3