2013-10-25

MIXING:WHITE LACE, BLUE STONES AND REEBOK SHOES

I didn't have time, so I just open my wardrobe and take out some things which I saw first. For a crazy day sport comfortable shoes are perfect! 
Always when I buy something new I want to try it as soon as I can - and the necklace is the thing :) - I thought outfit look more interesting with it...what do you think?
Today I'm going to buy new lens for my canon - searched for it in online stores...but I want it badly and waiting is too much for me. See you with nicer pics next time - I'm going to shop it right now :D

Z braku czasu po prostu otworzyłam szafę i wyjęłam parę rzeczy które pierwsze rzuciły mi się w oczy. Do tego sportowe buty, idealne kiedy człowiek się śpieszy :)
Zawsze jak kupię coś nowego to mam ogromną potrzebę wypróbowania tego, a w tym przypadku ubrania na siebie - więc stwierdziłam, że naszyjnik jest w sam raz na dzisiaj :) - całość wygląda bardziej interesująco. Ogólnie to chyba nie wyszło tak źle...co myślicie?
Dzisiaj nareszcie kupię nowy obiektyw do swojego canona - przejrzałam parę sklepów internetowych, ale chyba jednak nie wytrzymam i kupię go na miejscu. Następnym razem post z fajniejszymi zdjęciami :D - do zobaczenia!



shoes - Reebok / pants, necklace - NN / jacket - sklep.moshito.pl
buty - Reebok / spodnie, naszyjnik - NN / bluza - sklep.moshito.pl

6 comments:

  1. podoba mi się Twoja fryzurka i kolor włosów, do tego śliczna buźka, mega ^^^ +++ ;))

    ReplyDelete
  2. Świetny zestaw, zupełnie inny i niespotykany :)

    ReplyDelete
  3. Great combo :)

    NEW POST...

    http://www.gagcloud.com/2013/10/trend-reports-for-fallwinter-20132014.html

    ReplyDelete
  4. Strasznie podobają mi się takie połączenia .. góra elegancka a dół sportowy .. ekstra . Może sama odważę się coś takiego wykombinować . Masz bardzo ładną buzię poza tym i z przyjemnością dodaje się do obserwatorów , pozdrawiam ;)

    ReplyDelete

Thank YOU for reading, commenting and thanks to all the people who have joined me <3

Dziękuję za wszystkie komentarze, poświęcony czas i obserwację <3