2013-05-04

RAINY DAY

 First session outdoor!!!
Despite the bad weather (heavy rain) my friend made some photo shoots on my balcony.
I wrote that this season is blue for me :) - so my new leggins are mostly blue + they have fashionable aztec pattern. On top I'm white - maybe not practical color, but on everybody looks nice ;)
***********
Moja pierwsza sesja na zewnątrz!!!
Pomimo brzydkiej pogody (strasznie lało) koleżanka cyknęła mi parę zdjęć na balkonie.
Już pisałam, że ta pora roku dla mnie jest niebieska - dlatego dominującym kolorem na moich nowych legginsach jest niebieski+mają modny tej wiosny aztecki wzór. Na górę wybrałam biały kolor - może nie praktyczny, ale każdy wygląda w nim dobrze ;)


Azteckie nadruki są bardzo modne!






jacket - Pull&Bear
blouse - NN 
leggins - stradivarius

2 comments:

  1. świetna stylizacja!
    rewelacyjne spodnie!

    ReplyDelete
  2. beautiful! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know!

    ReplyDelete

Thank YOU for reading, commenting and thanks to all the people who have joined me <3

Dziękuję za wszystkie komentarze, poświęcony czas i obserwację <3